دوربين مدار بسته

ساخت وبلاگ

 

 

 

یکی از فواید نثاشی افزایش تمرکز است. به همین دلیل است که آموزش نقاشی به کودکان اهمیت زیادی دارد کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .

دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند. به همبن دلبیل که سایت وولک که مخصوص رشد بچه هاست نقاشی را به صفحات خود اضافه کرده است.

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کار دستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی داریدساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 169 تاريخ : پنجشنبه 19 آبان 1401 ساعت: 17:40

 

 

چرا توصیه مشیود در فصل تعطیلات با کودکان خود کاردستی آسان در خانه درست کنید؟ به علت فواید زیر

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 

عکس نقاشی

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

وبسایت وولک در زمینه جمع آوری نمونه های نقاشی و کاردستی ساده و کاربردی بسیار خوب عمل کرده است و به علت اهمیتی که به رشد کودکان میدهد در انتخاب نمونه های خود دقت زیادی کرده است.

 

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت: 21:57

 

به عنوان مثال کشیدن نقاشی یخ می تواند طرحی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان به ویژه کم سن تر باشد. چرا که یخ از حالت جامد به حالت مایع در می آید و این امر می تواند برای کودکان بسیار هیجان انگیز باشد. بنابراین طرح نقاشی یخ نیز می تواند برای آن ها جذاب باشد. کشیدن نقاشی یخ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به فرزندان شما در مسیر رشد شخصیتی اشان بسیار کمک می کند؛ زیرا باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در شخصیت او می شوند.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی یخ می کند باید طرح نهایی نقاشی یخ را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی یخ کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند.

کشیدن نقاشی میکی موس یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی میکی موس برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.

وقتی فرزند شما نقاشی میکی موس خود را به پایان می رساند در واقع کاری را به تنهایی و یا حتی با کنک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود همچنین اگر کار او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز باعث افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در کودک می شود.

زمانی که فرزند شما درحال کشیدن نقاشی کودکانه در سایت وولک است باید الگو ها و رنگ ها مختلفی را با یکدیگر ترکیب کند و این کار باعث افزایش قدرت تصمیم گیری و انتقال احساس استقلال فرزند شما می شود. حتی با کشیدن نقاشی عضلات دست کودکان از سن بسیار کم تقویت می شوند. شما می توانید با آموزش نقاشی میکی موس کودکان خود در وولک به نشانی https://www.voolak.com  را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت: 0:15

 

شما می توانید با آموزش نقاشی میکروسکوپ کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید و در نتیجه فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی میکروسکوپ می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی میکروسکوپ را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی و تخیل فرزند شما می شود. کودک در حین کشیدن نقاشی میکروسکوپ باید الگو ها و رنگ های موردنیاز خود را انتخاب کنید و در این مرحله قدرت تصمیم گیری کودک افزایش پیدا می کند و همچنین با الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود.

در انتها زمانی که نقاشی میکروسکوپ اتمام می یابد فرزند شما هنر نقاشی میکروسکوپ خود را به بزرگ تر های خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک می شود. همچنین اگر بزرگ تر ها از نقاشی میکروسکوپ او انتقاد کنند سبب تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت کودک می شوند. به طور کلی کشیدن نقاشی میکروسکوپ یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر باعث کمک بیشتر به شناخت محیط پیرامون می شود زیرا کودکان همواره درحال شناخت و افزایش آگاهی خود درباره ی محیط اطراف خود هستند.

نقاشی جوجه تیغی یکی از طرح های بسیار هیجان انگیز برای کودکان شما است چرا که به کودکان در مسیر شناخت محیط اطرافشان کمک می کند. کودکان از زمان تولد خود به طور غریزی روحیه ای کنجکاو دارند و همواره در تلاش اند تا محیط پیرامون خود را بهتر و بیشتر بشناسند. بنابراین هرگونه سرگرمی و فعالیتی که به آن ها در این مسیر کمک کند، برایشان بسیار جذاب خواهد بود. همچنین بهتر است بدانید کشیدن نقاشی جوجه تیغی یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد شخصیتی کودکان دارد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما در حال کشیدن نقاشی جوجه تیغی است باید رنگ ها و الگو های مورد نظر خود را انتخاب کند تا به طرح نهایی برسد و این حین قدرت تصمیم گیری در فرزند شما تقویت می شود.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 173 تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت: 0:07

شما با آموزش نقاشی نگهبان درواقع کودک خود را از راه مستقیم با بسیاری از موارد آشنا می کنید، به همین دلیل است که بسیاری از مربیان مهد کودک از نقاشی برای آموزش نکات رفتاری و آموزنده ای بسیاری به کودکان استفاده می کنند. نقاشی نگهبان یکی از طرح های بسیار آسان است که می توانید به کودکان از سن کم آموزش دهید زیرا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان بیش از حد سخت باشد، او را از کشیدن نقاشی دلزده خواهید کرد. بنابراین طرح های نقاشی کودکانه متناسب با سن فرزند خود را انتخاب کنید؛ زیرا اگر طرح نقاشی انتخابی شما بیش از حد راحت و آسان باشد نیز جذابیتی برای کودک نخواهد داشت و بنابراین فرزند شما علاقه و تمایلی برای کشیدن نقاشی نشان نمی دهد. با آموزش طرح جذاب نقاشی نهگبان فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند.

به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی اسکوتر یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی اسکوتر تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی اسکوتر می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی اسکوتر در وولک یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی اسکوتر را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی اسکوتر یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت: 0:02

 

نقاشی فلامینگو کاملا مناسب کودکان است و به راحتی کشیده می شود. می توانید ویدئوی نقاشی فلامینگو که به صورت ساده در آن آموزش داده می شود را به کودک نشان دهید یا خودتان ابتدا آن را تمرین کنید و سپس به کودک آموزش دهید تا برای کشیدن آن شما را الگو قرار دهد. برای اینکه کودک بتواند آن ذرا به راحتی بکشد شما می توانید وسایل مورد نیاز که مداد رنگی و ماژیک است در اختیار کودک قرار دهید. ویدئوی نقاشی فلامینگو در وولک به صورت رایگان قابل دریافت است. برای مشاهده ویدئوی نقاشی وولک در همین صفحه بمانید و در قسمت بالا ویدئوی نقاشی فلامینگو را تماشا کنید درصورتی که فرصت دارید نقاشی های دیگر را هم ببینید می توانید به قسمت نقاشی‌کودکانه در سایت وولک مراجعه فرمایید.

فیلم نقاشی اسب دریایی که در این صفحه بارگزاری شده است بسیار ساده است و به همین دلیل شما می توانید نقاشی اسب دریایی را به کودکان با سن بسیار پایین نیز آموزش دهید. همچنین طرح نقاشی اسب دریایی به صورت یونیکورن یا همان اسب تک شاخ دوست داشتنی و محبوب بچه ها ترسیم شده است و این ویژگی نیز تمایل کودکان را به کشیدن نقاشی اسب دریایی بیشتر می کند.

همچنین پدر و مادر می توانند خودشان همراه کودکان به کشیدن نقاشی اسب دریایی یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری مشغول شوند. چرا که کودکان به انجام فعالیت های گروهی بیشتر از انجام سرگرمی ها و بازی های انفرادی علاقمند هستند. یکی از ترفند های هوشمندانه که می توانید کودکان خود را به کشیدن نقاشی جذب کنید و آن ها را حتی برای ساعاتی از دنیای تکنولوژی دور کنید، انتخاب یک طرح جذاب و مناسب برای کودکتان است. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی اسب دریایی در وولک می توانید کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. چرا که کودکان همواره به دنبال آشنایی و شناخت بیشتر محیط اطراف خود هستند.

 

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 174 تاريخ : چهارشنبه 4 آبان 1401 ساعت: 0:00

 

 

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند. به عنوان مثال تماشای کارتون های با زبان اصلی به یادگیری زبان کودکان کمک بسیار زیادی می کند. کشیدن نقاشی کودکان از خط خطی کردن شروع می شود و با گذر زمان با تصور کردن طرح های مورد علاقه خود نقاشی های دیگری را مانند نقاشی حیوانات به تصویر می کشند.

همان طور که به آن اشاره کردیم روانشناسان معتقدند که می توان از نقاشی کودکان به ویژگی های شخصیتی آن ها پی برد بنابراین اینکه بتوانید تمایل کشید نقاشی حیوانات یا طرح های دیگر را در کودک خود تقویت کنید، برای او بسیار مفید خواهد بود. کودکان تقریبا از شش ماهگی مداد را دست خود می گیرند و به کاغذ می کوبند و تا یکسالگی طرح های بیشتری را بر روی کاغذ پیاده می کنند

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد. نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ در سایت وولک  به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1401 ساعت: 23:35

 نقاشی پرنده

 

اگر قصد آشنا کردن کودکان با انواع حیوانات را دارید می توانید از نقاشی پرنده به عنوان راهی غیرمستقیم برای آموزش به فرزند خود استفاده کنید. راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان یعنی راه و روش هایی که با بازی و سرگرمی همراه باشند بیش ترین اثر گذاری را بر روی کودکان دارند. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی پرنده است به او اطلاعات اضافه ای درباره ی پرندگان نیز بدهید.

به عنوان مثال می توانید در حین انجام نقاشی پرنده برای او شعر های کودکانه ی درباره ی پرندگان را پخش کنید و از این طریق اطلاعات عمومی فرزند خود را تنها با کمک کشیدن نقاشی پرنده و شعر های کودکانه ی جذاب بالاتر ببرید. همچنین کشیدن نقاشی پرنده یا طرح های نقاشی کودکانه ی فواید بسیار زیادی برای رشد عاطفی کودکان دارند. کودکان هنگام کشیدن نقاشی پرنده باید رنگ و روش ترسیم را انتخاب کنند و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در آن ها می شود.

نقاشی پلیس می تواند طرحی بسیار آموزنده برای فرزندان شما باشد. شما می توانید با آموزش نقاشی پلیس به کودکان آن ها را با بازی و سرگرمی جذابی مانند نقاشی کشیدن، با شغل پلیس آشنا کنید. می توانید زمانی که کودکتان در حال کشیدن نقاشی پلیس است، به خواندن شعر های درمورد پلیس یا روایت داستان ها و قصه های مربوط به این شغل بپردازید تا فرزندتان بیشتر با این شغل اشنا شود. در سایت وولک قصه ها و نقاشی های زیادی وجود دارد که بسیار برای کودک آموزنده است. همچنین لالایی ها و کاردستی های ساده. برای دیدن این سرگرمی های سالم کودک به سایت https://www.voolak.com/  سری بزنید.

از طرفی دیگر نقاشی پلیس می تواند طرحی جذاب برای  بچه ها به خصوص پسربچه ها باشد زیرا که اکثر مواقع شغل پلیس و پلیس بازی برای کودکان بسیار هیجان انگیز و جذاب است بنابراین تمایل آن ها به کشیدن نقاشی پلیس می تواند بیشتر از سایر طرح های کودکانه باشد. اگر طرحی جذاب و مطابق سلایق کودک خود برای او انتخاب کنید می توانید علاقه ی غریزی کودکان به نقاشی کشیدن را افزایش دهید. همچنین می توانید خودتان نیز به کشیدن نقاشی پلیس با کودک خود بپردازید زیرا اکثر بچه ها به انجام فعالیت ها و کار ها و بازی های گروهی بیش تر از انجام بازی ها و سرگرمی های فردی علاقه نشان می دهند.

 

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1401 ساعت: 23:15


 

 

حتما حکایت چوپان دروغگو را شنیده اید! پدر و مادر ها همیشه حکایت و داستان جالب و آموزنده ی چوپان دروغگو را برای فرزندان خود روایت می کنند تا در نهایت بتوانند از دروغ گفتن کودکان خود جلوگیری کنند. اما گاهی اوقات کودک تمایلی به شنیدن صحبت ها و قصه ها یا نصیحت های والدین خود ندارد. معمولا کودکان به طور غریزی از سن بسیار کم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد های رنگی و کاغذ و قلم غلاقمند هستند.

پدر و مادر ها می توانند از این علاقه ی کودک برای آموزش های غیرمستقیم استفاده کنند. به عنوان مثال می توانید با آموزش نقاشی چوپان دروغگو به فرزند خود، هنگامی که او در حال ترسیم نقاشی چوپان دروغگو است این حکایت را به صورت قصه یا شعر برای فرزند خود روایت کنید و از طریق کشیدن نقاشی چوپان دروغگو به کودک خود از راه سرگرمی و بازی آموزش های لازم را بدهید. همانطور که به احتمال زیاد می دانید تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیشترین بازدهی را بر روی کودکان دارد.

 

ویدیویی که در این صفحه مشاهده می کنید، آموزش نقاشی هندوانه به کودکان است. در سایت وولک تقریبا برای همه موضوعات نقاشی ویدیویی وجود دارد.  کودکان از سن بسیار کم به طور غریزی به گذراندن وقت خود با کاغذ، قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر علاقمند هستند. پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کنند.

به عنوان مثال اگر فرزندتان به خوردن میوه تمایلی نشان نمی دهد می توانید با آموزش نقاشی هندوانه یا هر میوه ی دیگری این علاقه را در او ایجاد کنید. زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی هندوانه است با او درباره ی فواید این میوه و میوه های دیگر صحبت کنید یا زمانی که کودکتان مشغول نقاشی هندوانه است می توانید شعر هایی با موضوع هندوانه یا فواید میوه های دیگر را برای فرزند خود بخوانید و از این راه غیرمستقیم کودکان خود را به خوردن میوه علاقمند کنید. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم به کودکان بیش ترین تاثیر را بر روی آن ها دارد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 264 تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1401 ساعت: 23:14

 

 

فواید کاردستی برای کودکان:

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

پدر و مادر کودک می توانند با استفاده از تعدادی طرح نقاشی مدادرنگی و طرح برای نقاشی کودکانه ساده که در اینترنت موجود است و ایده های ساده اما جذاب برای نقاشی، کودک خود را به کشیدن نقاشی زیبا بیشتر تشویق کنند تا فرزندشان از مزیت های نقاشی کشیدن زودتر و بیشتر برخوردار شود. بنابراین یکی از راه کار هایی که والدین می توانند با استفاده از آن کودک خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنند، سرگرمی کشیدن نقاشی است..

ویژگی های ظاهری سایت کودک:

رنگ های روشن به راحتی توجه کودک را برای مدت طولانی به خود جلب می کنند اگرچه انتخاب رنگ یک عامل اصلی در هر نوع سایتی  است ، اما  این امر به ویژه در هنگام انتخاب  یک سایت برای کودکان صادق است ، زیرا رنگ ها تأثیر زیادی بر ذهن کودکان می گذارند  گزینه های رنگی و ترکیبی که احتمالاً هنگام انتخاب یک سایت معمولی رد می شوند ، ممکن است در انتخاب یک سایت برای کودکان مورد استقبال قرار گیرد هنگام انتخاب سایت کودک ، بیشتر از رنگ های واضح و پر جنب و جوش برای جلب توجه کودکان استفاده کنید رنگ های اولیه و ثانویه  قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش و نارنجی همه رنگ های شاد هستند و گزینه های محبوب و طرح های رنگی می توانند شامل همه آنها به علاوه بیشتر نیز باشد از رنگ های پاستیل یا ترکیب با رنگ های اشباع نیز می توانید. در این خصوص میتوانید به سایت وولک به نشانی سری  بزنید https://www.voolak.com/

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 3 آبان 1401 ساعت: 1:06